Thursday, October 29, 2009

kendimi durdurucak diyilim!

yine oberholz'tayım. çünkü hala internetim yok inanır mısınız? en son yan komşum christoph'un bağlantısını kullanabileceğime karar verilmişti ama şifresini bilmeden kullanamayacağım ne jan'ın ne christoph'un aklına gelmiş olsa gerek anasını satiyim, jan istanbul'a christoph da güney afrika'ya gitti.
tamamen alakasız bi konuya geçmek gerekirse christoph'un çok güzel bi çinçilası var. sürekli yere bakıyo. insanın içinden hangi bilinçaltı sebeplere bağlayacağını bilemediği bir 'ben bunu kafamın üstünde gezdirmek istiyorum' hissi geliyo.
bugün itibariyle 19 gündür burdayım, bu hayırlı sayı sebebiyle de şu anki hislerimi aktarmak istiyorum sizlere:
bu kreuzberg/neukölln, kültürler buluşması/hippiler falan iyi güzel, ama biraz içimi baydı. yani 'tibete gidicem, orda çadırımı kurup kafamı yaşiycam' demek gibi bişeymiş benim için, kreuzberg'te yaşiycam demek. bu küçük hesapçılık, bu, evde bi oda iki günlüğüne boşaldı mı hemen kiraya vermeler, her bişeyi paylaşmalar, özellikle de bu durumun temizlik/hijyen falan gibi konulara yansıdığı durumlar falan, etlerim çekiliyo sinirden.
tek çocuk diilim, hatta dünyanın en mükemmel insanı kardeşim olur ve paylaşmakla ilgili şahane fikirlerim var. ama bi insanla paylaşırsın iki insanla paylaşırsın, her gün başkasıyla paylaşmazsın ki cornflakesini banyonu! eve hırsız girse 'yeni heralde' diyip gıkımı çıkarmiycam.
işsizlikten mi böyle oldum, nedir?
memosch olsa işsizlikten der ama bi yandan da bu söylediklerime katılır, katılmakla da kalmayıp çok akıllı bi laf eder kesin (hayatta onayını almam gereken ilk insan memosch).
bi susiyim

2 comments:

  1. Sen bir de beni düşün, tek çocuğum. Yok bu WG kültürü bize göre değil. Çok şey kaçırdığımızı düşünenler olsa da.

    Allah asosyalliği, gruplaşmayı korusun, başka da bir şey demiyorum. Zaten keyfim kaçmış.

    Ben Seda bu arada, bu google accounttan anlaşılmayabilir.

    ReplyDelete