Monday, November 23, 2009

bişeyler

sonunda kendimde yazıcak hali buldum

-----buralara sansür geldi-----

onun dışında köln çok değişik göründü gözüme. özellikle berlinden sonra, ne sokakta bi kusmuk ne bira şişesi kırıkları ne yerlerde yatan yuvarlanan sarhoşlar/uyuşturucu bağımlıları ne pislik ne sidik kokusu. metro tertemizdi yahu! bana new yorktan sonra berlin temiz bile gelmişti ama uzun zamandır görmediğim kölnü unutmuşum. zenginliği her yerinden belli oluyo. tamam her gün berlinde olduğu gibi sokaklarda yuvarlanmak istemiyo insan kölnde ama kölnün tammmmm bir avrupa şehri olduğu bi gerçek. evrupayiiiii yani. ben de böyle garip bi insana dönüştüm işte.

dönünce de berline ne kadar alıştığımı farkettim. hatta başka bi yeri evim gibi görmek çok hoşuma gitti. adams family yüzünden kölne karşı bu hissim hep bi garipti.

24-11-09

hiç laf anlatasım yok ama bi takım fotoğraflar var elimde. onlara buyrun

yeni evin sokağının köşesi. frankfurter allee.

zep geldiiiii.

köln


dom

uçaktan kölncüğüm

No comments:

Post a Comment