Wednesday, November 18, 2009

iki kişinin bildiği sır diildir

-----buralar sansürlendi-----

tageszeitung alındı ama yazı mazı yok. bugün trende yanımdaki adamın okuduğu taz daha kalındı acaba ben eksik bi taz mı aldım? eğer öyleyse bi tane daha mı aliyim şimdi? arayıp yazı nerde diye de soramıyorum çünkü ben arayıp yazıyı neden koymadınız diyenlere çok kötü davranıyorum. eğer kendim gibi bi manyakla karşılaşırsam naparım bilmiyorum. bi tarafı benim diğer tarafım gibi olan insanlar öbür tarafımla karşılaşınca çok fena eziliyolar.

aman beeyt

herşey gelene kadar ne güzel. geldikten sonra napıcamı bilmiyorum.
sevgili blog iyisin hoşsun ama sır tutamıyosun. sana şimdi oturup da neler hissettiğimi anlatsam herkese söyliyceksin

bunu yazana kadar bülente yazardım

No comments:

Post a Comment