Monday, November 16, 2009

iki adam öldüren kendine seri katil demesin


camdan manzağrağ. şu soldaki okul galiba



puantiyeli pijama




bu odada kitap yazmiycam kesin. zaten virginia'nın şart koştuğu 'havadan gelen para' da çalındı/suyunu çekti.
dün bana evi kiralayan kadından anahtarları almaya gittim ama yanlış trene bindiğim için geç kaldım. kadın beni bi saat azarladı ve uzun uzun nutuk çekti. ben de '5 dakka sonra adam öldürücek katil sabrı' gösterdim.
son olarak 'it's not like in the south or wherever it is you come from, you say i come in one hour and come three hours later' (çeviri yapıcam bundan sonra: 'öyle senin geldiğin güney midir her neresiyse ordaki gibi bi saate gelicem diyip üç saat sonra gelemezsin burda' dedi bana) anne sakin ol, ben de içimden kendisine 'rsp karı! benim geldiğim yeri o kadar beğenmiyosan, neden senden 20 kat daha iyi ingilizce konuşuyorum o zaman?' diyerek kendimi rahatlattım. bu yukarıdaki ingilizce cümlede de kadının gramer hatalarının bazılarını düzelttim anlaşılsın diye. (hepsini düzeltmediğim için, almanları alman aksanlı ingilizce konuşturan eski ingiliz filmleri gibi oldu biraz)
bu arada bu, bana 'good luck with your 250 euros a month idea' diyen kadınla aynı kadın. o kadın yani.
neyse sonra öbür eve gittim. eşyalarımı aldım. taksiye bindim. taksi şöförü elbet türktü. ben de kendisine sarılmak istedim. bi sohbet bi sohbet gidiyoruz. ben adama beni nası kazıkladıklarını anlatıyorum falan. derken adam demesin mi 'ben türkiyedeyken polistim'! kanım dondu resmen. 'benim memleket burası' demesi bile beni kendisine ısındıramadı.

sonra eve geldim, yeni ev arkadaşı pabloyla tanıştım. şimdilik seri katile benzemiyo. bu fransızlar gerçekten manyaklar, geçen gün sicko'yu seyrettikten sonra (sırf ufo meraklıları da michael moore'a bayılıyo diye herifi sevmiyorum ve tamamen sıkıntıdan seyrettim ama çok iyiymiş) bi de pablo'nun türkiyenin dış politikasına dair herşeyi bilmesi beni iyice afallattı. ama kötü kalpli genellemeler yapmanın tadını çıkaramıyo insan bunlar etrafta oldu mu. 'hippiler de bilmemne' diyosun 'hepsi öyle diildir tabii' falan diyo. boooooring!

neyse zep beni öldürmeden hazırlanıp sokağa çıkmam lazım
bu akşam da morrissey konseri var ama son 90 eurosunun 50 eurosunu bilete verebilene. bence hırsız morrissey konserine bilet alıcamı bilseydi bi 50 euro bırakırdı bana... bence hırsızlar aslında iyi insanlar ama hepsi öyle diildir heralde.

2 comments:

  1. Irkçı kaltak. Çok sinirlendim. Şu bloga yaş sınırı koysana, delice küfretmek istiyorum.

    ReplyDelete
  2. et şekerim et
    ben ona bi mail döşiycem zaten

    ReplyDelete