Thursday, November 12, 2009

pendor? hazır mıyız?

sevgili günlük
ev bulundu
pazar taşınıyorum
ama bu arada dönmeme iki haftadan biraz fazla kaldığına uyandım
ayılmaya çalışıyorum
bi garip di mi?
içimden bi ses berlin macerasının, geldiğimden beri yaşanan tüm skandallara rağmen bitmediğini söylüyo
şimdilik bitse de.
bugüne kadar kendimle ilgili öğrendiğim en önemli şeylerden biri
son dakkaya gelmeden hiçbi işe başlamadığım
siz de kendinizle ilgili kötü bişey öğrenin
ve bunu iyiliğiniz için kullanmanın bi yolunu bulun
korkmayın
bakın ne güzel iki ayağım bi pabuça girmeden bir ay geçirdim burda
benden bi şey istenmedikçe hiçbi şey yapmadım
şimdi 'iki haftada asla istediğim herşeyi yapamam' korkusuyla
nası da jet hızıyla çalışıcam

ama bi anda kulağımda duman çalmaya başlayınca...

olalım yine sarsarsarhoş.

neyse fazla havaya girmeyelim, gelince iş arıyo olucam, bilginize.

No comments:

Post a Comment