Wednesday, November 4, 2009

grrrrrooaaaaar!!!!!

çok sinirliyim
her an bi uçağa atlayabilirim. en kötüsü de evde bir adet açık biletimin oluşu. atliycak olsam beni durdurabilicek hiçbi şey yok.
tam şu anda bana 'good luck with your 250 euros a month idea' diye cevap yazan ev sahibini dövmeye gidebilirim. pazarlık diye bişey duymuş olsaydı şu anda bi kiracısı vardı!
bi yandan annemin geleceğini düşünerek sakinleşmeye çalışıyorum. ama atm kartımı da kaybettim. ona daha çok sinirliyim. kartımı düşürdüğü için, yeni montumun cebine sinirliyim. bu sürekli riskler almaya bayılan yapıma da sinirliyim. şu an adams familynin yanında bile daha rahat olurdum. en azından temiz ve tok ama ölü olurdum. onların evi büyük hem. heralde bana ayrı bi banyo verirlerdi.
hep böyle oluyo. dünkü yazıya istinaden söylüyorum: doğal ortamımdan uzaklaştırılmamam lazım. kedi gibiyim. depresyona giriyorum.
güle güle sayın okur güle güle

2 comments:

  1. dur sakin ol diday! ya da ne biliyim good luck with that temper of yours mu desem? ara bi aliyle filan konuş o belki mantıklı bi çözümler filan önerir?

    ReplyDelete
  2. buraya da koment ediyim de koment etmedim sanılmasın

    ReplyDelete