Friday, November 6, 2009

silence is s e x y

genellemeye dünden hazırım. hatta genellemeye geldim diyebilirim. murat seçkin bi kere 'bi konuda önyargılı olmak hiçbi fikrinizin olmamasından iyidir' demişti. bence de öyle. zaten murat seçkin +1 bi insanım şu hayatta.
mesela bu oberholz'un ve genel olarak mitte'nin moda blogundan fırlamış gibi kızlarından bıktım. dünyanın moda blogundan fırlamış kızlarından ve suratlarındaki salak ifadelerden ve facebook profil fotoğraflarından bıktım. ve onları öyle bi genellerim ki dünyanın en akıllı/sevimli insanı olsalar arkadaşım olamazlar. ki zaten diillerdir çok net. o moda bloglarının varlığından durduğum yerde rahatsız oluyorum.
ama esas neye sinir oluyorum söyliim: oturduğum evde oturduğumdan ev sahibinin haberinin olmamasına sinir oluyorum.
yine de neticede berlindeyim. ve ilk sevineceğim şey o evden taşınıyo olmam (şimdilik duygunun yanına sonra da, daha iyi bi seçenek yoksa jessica diye bi kızın yanına). diğer sevineceğim şey deeeee bu akşam eschschloraque'ta einstürzende neubauten konseri olması.

No comments:

Post a Comment